duminică, 3 august 2014

adio, avepe!








  1. nikuelektriku Says:

    domnule padina,
    nu eu eram in discutzie, domnule.
    cu atit mai putin (!) originalitatea mea.
    tot ce pot sa observ, in putzinele mele rinduletze (ca sper c’atzi observat ca nu ma bag decit arunci cind zimtz ca nu mai poci sa nu o fac), e ca blogul foarte stimabilului avp se transforma, incet dar sigur, in monitorul ne-oficial al domnului iliesiu, pe care domn iliesiu am avut ne-placerea sa-l vad, impotriva dorintzei mele (ca eram intr’o vizita “inopinanta“, la cineva caruia nu puteam sa’mi permit sa’i sparg cutia cu maimutze in cap), intr.un discurs, sau cam asa ceva, legat de congresul noilor re-fomisti liberali, in rindul carora sper ca nu te’ai inscris, draga avepe.
    domnul iliesiu mi’a depasit, la mare distantza, cele mai sinistre asteptari, facindu’ma sa’l reconsider in sinele meu pe decentul van ghelie.
    drept pentru care, te rog, draga domnule avp, sa purcezi, in toata viteza de care mai esti in stare, sa ma extragi din toate blogroalele pe care le mai posezi, pentru ca si eu voi proceda in acelasi mod, mintenas.
    nu vreau sa stau in calea succesului la batrinetze pe care percep ca incepi sa il ai, prin intermediul si cu ajutorul neprecupetzit al domnului cineast, cum nu vreau sa am nici eu de suferit, ca mina domnului parlamentar poate sa fie lunga si razbunarea’i poate sa fie naprasnica, asa ca te rog sa procedezi in consecintza.
    mi’a facut (cindva) placere!
  2. AVP Says:

    Elektrikule, am explicat in cateva randuri ca as publica orice comunicat, in rubrica special dedicata pe acest blog, daca ar veni de la o persoana cu nume si prenume verificabil si care isi asuma raspunderea, inclusiv riscul de a primi replica mea pe blog.
    In rest, procedezi cum te taie capu, baiete. Voi verifica mai taraziu daca m-ai scos din blogroll, iar dupa aia o sa te scot si eu. Care-i problema ? Ori ai cumva impresia ca eu voi fi in pierdere, prichindel ? Mare-i gradina…
  3. nikuelektriku Says:

    draga avepe,
    te scotz si te rog sa ma scotzi, pentru ca sa ma (si sa te) protejez, ca nu se stie niciodata ce reactzii poa sa aiva omu (e de la partid), adica eu, la nervi.
    adio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu