miercuri, 5 iunie 2013

nea pitzi băgat la pușcărie de către ilie dobre!

dom'le, ce ocazie unica am pierdut!

eu, de a fi, din ou, "alaturi de presedintele mieu", loat impreuna cu coabitantul domniei sale, d'l p.m. ponta, pen' ca dau dovezi peste dovezi c'asigura o justitzie mult mai 'ndependenta decit pe vremea justitziarilor, cu ghilimele, morar si makavei, iar televiziile de știre or pierdut ocazia unica pe plan mondial de a transmite, in sfirsit, un breichin niuz adevărat, adica, arestarea antrenorului unei echipe nazzionale de folbal la vax direkt din vestiarul unui stadion pe care respectiva echipa desfășoară un match, indiferent ca matchu' asta se desfasoara doar in compagnia burchinii fasole.

ei bine, am trait timp de mai bine d'o ora leganat d'iluzia ca "nea pitzi" o sa fie inhatzat, cum ar fi meritat (pentru sperjur), de ghiara neinduratoare a legii, si asta " multzumita" lui iliutza dobre, peste care am dat, absolut intimplator, cind relata pe radio romunia actualitatzi despre acum prea bine cunoscuta sentintza din dosaru' valiza (si la gara!).

cind am auzit ca "nea pitzi" e condamnat la un an de puscherie "cu executare", mai sa'mi caza ochelarii de pe nas, ochelari care oricum mi se aburisera de emotzie!


ii multzumesc lui iliutza dobre pentru aceasta ora!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu