miercuri, 8 mai 2013

văleleu, văleleu!
miscareapopulara.eu ???
iar ne copy-paste'un fonfleu

nu, n'am sa pretinz in ruptu capului de conlocuitor, prost (prosit!), ca distinsii 'telectoali de natzionalitate aparent romuna care achieseaza sa se lese mani pulatzi, mai in fatza, ca sa'i tzie spetele duduchii de renume populal, au hotarit, la cine stie ce presiuni venite dinsp'e capu trebii coabitante, s'adopte, cu aplaoze si ovulatzii, particula "eu" in loc de cea mai cea de "ro" in adresa web a miscarii lor atit de populare că deja incepe sa'mi tziue urechile si sa'mi dee singele pa nas.

http://www.miscareapopulara.eu

aflam dintr'un fel de oficios/oasa a(l) mișcării, cum pare a deveny, zi de zi, madam blogary, ca relatziile dintre, d'o pilda, consiglieru de stat, la cotroceni, funeriu si madam "eu" sint foarte bune, ceea ce poa sa 'nsemne mai multe lucruri, fara sa explice in vreun fel de unde are madama blogary-oasa astfel de informatzii confidentziale "de la botu iepii", adica: or că scuzatzi criteriile d'integritate, macar pe linie d'educatzie, ale domnului funeriu sint foarte laxative, stiute fi'nd performantzele dimitrie cante-miroase ale duduchii, cu antecedente, totusi, remarcabile ("la școala generală a fost premiantă"), or că noi (eu, fara ghilimele) ne'am cam inselat asupra plasticitatzii shirii spinarii si a firii morale a d-lui fost ministru cavaler reformator pe un cal alb-zapados al 'nvatzamintului de stat si la privat(ă), pe care nu stiu de ce nu pot sa mi'l imaginez bintuind prin gradinile semiromidei de la cotroceni sau tocindu'si turu pantalonilor si minecutzele de fauteuillile si birourille "stil" din palatu pionierilor, cind el ar avea alta treaba - atita treaba! - in calitate de chimist de renume mondial, cistigator al atitor grant-uri si branduri de cercetare.

preoteasa dreptzii'mprejur, 'mbracata, mai nou, electoralist,
 in capotu', auster, al  mortzii (pasiunii),
c'o opozitzie compusa din "contre", dure(x), coabitative


cum mai aflam, de la un alt consigliere halvazapados, sebestien lazaroiu lazarus, cine este lideru dreptzii facute lapte prapf, și ce'i pregateste acesta preotesii de la pleșcoa:
R: Cine este liderul dreptei în acest moment?
S.L.: Traian Băsescu. El e singurul care poate să adune. De aceea încercăm prin Mişcarea Populară să adunăm fragmenţele acestea. Nu există altă şansă. Exact pe modelul Alianţei Civice din 1991, 1992, 1993, care a strâns CDR. CDR a fost un proiect de succes până a ajuns la guvernare. Asta se poate întâmpla şi cu Mişcarea Populară, în cazul în aceste partide vor decide să se unească.

adica, un rol de ana blandiana, model copy-paste, paștele ma'șii, dupa "aliantza civica", în care, el însuși, albazapadoiu, își rezerva rolu de halebardier doi spre trei:
Eu vreau să cred că aş putea să fiu un apărător al valorilor, un gardian al valorilor de centru-dreapta. 
cale sigura spre putzu gîndirii...

în care alunecă, ușor, ușor, pînă și mielul blînd, mușcă rău, cristien preda, care nu reușește să depășește meandrele concretului în care paradoxurile gubernarii consensual-coabitante nu pot fi surmontate printr'o delimitare dă o opozitzie, reprezentată de propriu'i partid, care e denuntzată că nu  rupe lantzu cu care o fost legată la gard de către însuși Liderul spre care d'l preda tînjește, pentru că ce drak d'opozitzie dă dreapta mai e ș'aia care'și contrazice men-thorul dă și mai dreapta care se dă în bărci, juisant si cu beneficii absconse, cu gubernarea de sanchi stînga?



d'l preda, prins in meandrele concretzului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu