duminică, 25 noiembrie 2012

NOI VREM COPROL!

uhhhh, băga'mi'aș, știam io ca sîntem un popo' de constipatzi (în ciuda veseliii de scroafă  moartă'n cotinetz afișate) și asta ne cam                     ocluzionează tot timpu'!

păi, numai privind traiectoriile precum pișatu' bourului mioritzic practicate inclusiv de către marii blogeri ai patriii și'tzi vine sa ceri o portzie triplă  de purgativ, ramînînd întzelesi că dozele de vomitive le alocaserăm, demuuuult, în mod preferentzial, politrucilor 

iată'l pe bliiiin axinte, senzatzional de haiosu' (pîna a început sa fie luat prea în serios) individ de la "unul dintre cele mai influente bloguri politice de dreapta din românia", uimindu'mă, d'o buna bucată  de vreme, prin radicalismu' anti-vasileblagist, după ce a avut perioade asemănătoare în care'i beștelea pe "telectoalii șovăielnici", în frunte cu prioteasa monika, care militau pentru oarecari criterii care provoacă, în general, gretzuri oricărui politruc sadea, d'orice coloare, care se respectă.

coltzu' cortinii s'o ridicat, un picutz, prin intermediu' unui "canal" la care io n'am (și nu voi să am) acces (e vorba de feisbuc, nu despre blogu lu' ivan, avtoru' capturii de mai jos):




dacă din postu' ivanului, din plin postu' crăciunului, n'am aflat (eu, cel putzin) care'i "adevăru' despre blogary", m'a ajutat, în schimb, să'i mai adaug niște "betze" (asa am auzit, de la banciu, că  le zic "presarii adevăratzi" semnelor d'exclamatzie) pe spinare, lu' bliiin ăsta, pe lînga multzii "covrigi" (semne de 'ntrebare - varianta "mea") pe care i'i agătzasem, deja, virtual, de multă  vreme, de excrescența ce'i prelungește, tot virtual, coloana'i vertebrală ce nu mă'ndoi că'i e (de) foarte dreapta, dup'operatzie.

deci, maica mă'sii de trabă, tot despre bani (care's de foarte dreapta și ei) era vorba!

îl preferam p'axintele de pe vremea cind nu era deloc constipat
(și nici atât de influent),
chiar dacă nu se operase încă la coloană în spitalu' sri
(nu e vorba d'o glumă, nici macar nereusita!)
(precizare pentru ăia de nu cunosc personagiu')

*************

nu c'ar fi ceva foarte râu în asta, să fim bine'ntzelesi!
fiecare dintre noi, dac'am fi realimente foarte buni, am vrea să "ne vindem" la un pretz cit se poate de consistent, dac'am avea si cumparatori, pe lingă stomac și șele puternice.


sper doar ca ultra-radicalismu' subit al lu' bliiin să n'aivă exclusiv scopu' de a'l plasa intr'un mod corespunzător "pe piatză", nu de alta, da' ne pune în posturi jenibile și pe noi, multzii lui armiratori sinceri și la fel de utili pe cit de idiotzi, că nu mai știm, dacă ne'întreabă repide careva,  "omu' cui mai e bliiin?"(al basescului? al albacazăpădoiului? al dudukii, cea neatinsă nici cu o floare "de nu mă mușca" pe blog? o fi al lu' falcă, cel așijderea?)!

să cază măștilii!

sa zboare textililii!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu seamana a SANTAJ, Blogarica?
Esti TARE in moRALA, observ :-)

niku_elektriku spunea...

@ emigrante,

credeam c'ai renuntzat si tu, da', daca tot n'ai renuntzat inca, lasa'ma sa'tzi zic ca bliiin axinte era chiar foarte tare pina ce spir'tu craciunului sau cine stie ce alte spir'te sa'i ee din humoru' ala de foarte buna calitate, dupa ce albazapadoiu' l'a 'naltzat in grad(e)

niku_elektriku spunea...

@ anonime,

pai nu zice ivan cu gura lui ca'i ditai shantaju si atelaju, ce sa mai zic si io?

ca ne duce securistii de nas, ca 'ntodeauna?

Anonim spunea...

Electricule, bag de seama ca vrei sa "il si intreci".
Nu scrie asa in textul tau?
Daca nu, iertare; daca da, nu suporta netul :-(

Trimiteți un comentariu